firminis stilius

Stiprus prekės ženklas turi didelę rinkos vertę. Mūsų tikslas - didinti Jūsų prekinio ženklo žinomumą ne tik šalies viduje, bet ir tarptautiniu mastu. Siekiame, jog Jūsų įvaizdis būtų tinkamai bei nuosekliai perduotas partneriams, esamiems ir potencialiems klientams, tiekėjams, darbuotojams.

Vieningas įmonės stilius suteikia konkurencinį pranašumą prieš įmones, veikiančias be vientiso įvaizdžio, nes klientai jas suvokia kaip nepastovias, nekompleksiškas. Griežtų stiliaus nuostatų deral laikytis nuolat - labai svarbu, kad stiliaus vadove patvirtintos taisyklės taptų kasdien naudojamu vidinės bei išorinės komunikacijos įrankiu.

Kurdami stilių siekiame, jog klientai Jus rastų, pažintų ir sugrįžtų kaip pas patikimą prekių ar paslaugų pardavėją.

ID 1
  • Logotipas, jo naudojimas
  • Išplėstiniai logotipai
  • Spalvinės logotipo modifikacijos, nespalvotas logotipas
  • Firminės spalvos
  • Šriftai, jų naudojimas
  • Elektroninio ryšio priemonės
ID 2
  • Įmonės vizitinė kortelė
  • Asmens vizitinė kortelė
  • Plastikinė kortelė
  • Spalvoti bei nespalvoti firminiai blankai
  • Spalvoti bei nespalvoti vokai
  • Pakuočių dizainas
ID 3
  • Išorinė lauko reklama, iškabos, vitrinos
  • Informaciniai skydai, lentelės, lipdukai
  • Vėliavos, vėliavėlės, gairelės
  • Reklama ant lengvųjų automobilių bei mikroautobusų
  • Reklama ant sunkiojo keleivinio bei krovininio transporto
  • Darbo drabužiai